Odpowiedź: Możliwe przyczyny:
– mail znalazł się w folderze SPAM Twojej poczty,
– został podany błędny mail (np. literówka w adresie), albo
– został odrzucony przez filtry antyspamowe.
ROZWIĄZANIE 1: Sprawdź folder spam swojej poczty.
ROZWIĄZANIE 2: Dodaj w ustawieniach antyspamowych poczty domenę @treningjacobsona.pl do „Białej” listy adresów. Jeśli to nie pomoże – skontaktuj się z administratorem serwera pocztowego.
ROZWIĄZANIE 3: Złóż zamówienie z adresu email w innej domenie (np. gmail.com)
/Problem występuje dla @web.de/ czasami dla @wp.pl
Odpowiedź: Możliwe przyczyny:
– plik nie został pobrany w całości;
– plik nie został rozpakowany (brak odpowiedniego programu).
ROZWIĄZANIE 1: Upewnij się, że plik został w całości pobrany (zwłaszcza, gdy nie widzisz statusu pobierania, a Twoje łącze nie jest szybkie). Niektóre z plików mają 0,5 Gb i jego pobieranie trochę trwa. Aby potwierdzić prawidłową wielkość pliku skontaktuj się z adminem.
ROZWIĄZANIE 2: plik nie został rozpakowany:
– w systemie Windows: kliknij prawym przyciskiem myszy na plik i wybierz „Wyodrębnij wszystkie” – dalej postępuj zgodnie z kreatorem. Możesz również skorzystać z zewnętrznych programów, np. 7-Zip PL, WinZip
– Aplikacja dla Androida: np. RAR
Jeśli plik został pobrany w całości, to wszystko powinno być dobrze.
Odpowiedź:
1) Komentarze są moderowane – może to potrwać.
2) Upewnij się, że prawidłowo wpisujesz kod captcha (weryfikacja, czy nie jesteś spambotem). Jeśli nie widzisz pola captcha – otwórz stronę w innej przeglądarce lub zmień ustawienia swojej przeglądarki (adblocki i inne filtry i blokady).
© 2023 Paweł R. Stań TreningJacobsona.pl | All rights reserved.